گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 / 9 / 1391برچسب:هاشمی,فرزندان,اصلاحات,, توسط کیا عشوری.kia ashoori |

 

جناح موسوم به اصلاحات را باید سازمان فکری ایجاد شده سال 74 دانست که حلقه های تئوریک آنان شکل گرفته بود و پس از آن است که به صورت منسجم برای به دست گرفتن قدرت سیاسی وارد میدان می شوند.
آنچه امروز برای ما روشن و واضح است، برای نسل های آینده مبهم می باشد و تاریخ روشنگر نسل های آینده است و امروز قلم های مسموم در صدد تحریف واقعیت ها هستند. باید نویسندگان امین این قلم ها را بشکنند.(صحیفه نور،ج 2،ص 84)
somamos.ir
 پیروزی جناح چپ در ایران منشاء دگرگونی های فراوانی شد که انقلاب اسلامی را تا نزدیک به یک  دهه با چالش امنیتی -  سیاسی  رو به رو کرد و بعد از آن نیز این اگرچه از سوی مردم کنار گذاشته شدند اما هیچگاه دست از فتنه گری و انحرافات خود برنداشته و در بزنگاهها زهر خویش را علیه نظام و مردم پاشیدند.

جناح موسوم به اصلاحات را باید سازمان فکری ایجاد شده سال 74 دانست که حلقه های تئوریک آنان شکل گرفته بود و پس از آن است که به صورت منسجم برای به دست گرفتن قدرت سیاسی وارد میدان می شوند.webnet.loxblog.com

«چپ های جوان» با اتکای به رای 20 میلیونی مردم به محمد خاتمی در حالی راس کار آمدند که مردم انتظار این امر را داشتند که فضای پر فشار اقتصادی را که کارگزاران سازندگی به وجود آورده اند از بین برود و کاهش پیدا کند و به شعارهایی مانند آزادی و... که از سوی نیروهای فکری این جریان مطرح شده بود جامعه عمل بپوشاند اما مردم در آن ایام تنها نمایش آزادی را به تماشا نشستند و خبری از ازادی حقیقی که همان احترام به حقوق مردم و رفع مشکلات آنان بود، مشاهده نگردید.

در دوران مدعیان آزادی در واقعیت آن چیزی که صورت گرفت مواجهه مردم و انقلاب با مشکلات عدیده امنیتی و سیاسی بود که در بسیاری از مواقع بحران چالشی عمیقی را برای کشور به وجود می آورد. امری که موجب شد تا دولت محمد خاتمی از سوی روزنامه های اصلاح طلب عنوان «دولتی با هر 9 روز یک بحران» را دریافت کند.

هاشمی رفسنجانی و خاندانش اگرچه خود را تا مدتها اصولگرا جلوه داده بودن اما پس از ایام اصلاحات دیگر بر کسی ماهیت وی و خاندانش پوشیده نبود و حتی بسیاری از کارشناسان با قاطعیت تمام، اصلاحات را زائیده ی افکار آقای هاشمی رفسنجانی می دانند.
                                                             somamos.ir
با توجه به این نکته که دولت اصلاحات به دنبال یک برندازی نرم و رفورم بوده است لذا بیشترین جرم های این جریان سیاسی نیز در همین حیطه تعریف می شود و در این پرونده سعی بر آن است تا گوشه ای از جریان رفرومیست اصلاح طلبان به نمایش گذاشته شود.




-